 |
 |
 |
 |
subway |
Wysłany: Pią 13:30, 26 Paź 2007 Temat postu: |
|
Kto wie? może
Ale chyba tak, bo plastyk jest wieczny, to przynajmniej obudowa będzie lśnić  |
|
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
grim |
Wysłany: Śro 16:23, 24 Paź 2007 Temat postu: |
|
hehe ciekawy pomysł. tylko czy przetrwałyby te kilkadziesiąt lat?  |
|
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
subway |
Wysłany: Śro 11:18, 24 Paź 2007 Temat postu: |
|
Możnaby otworzyć jakieś centrum, które stałoby się chlubą miasta normalnie
albo w piwnicy dla dalszych pokoleń
za kilkadziesiąt lat będą warte fortunę |
|
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
grim |
Wysłany: Pon 16:34, 22 Paź 2007 Temat postu: |
|
subway napisał: |
hmm można stworzyć ciekawą kolekcję |
problem w tym że takie stare komputry dużo miejsca zajmują a ich moc obliczeniowa jest mniejsza niż pierwszy lepszy kalkulator  |
|
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
subway |
Wysłany: Pon 12:54, 22 Paź 2007 Temat postu: |
|
hmm można stworzyć ciekawą kolekcję, może nawet otworzyć muzeum za pół-darmo  |
|
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
grim |
Wysłany: Sob 16:31, 20 Paź 2007 Temat postu: |
|
a tak z ciekawości, skąd te dane o dostępności?
bo coś mi się nie wydaje żeby były prawdziwe. na allegro bez problemu kupisz np c-64 za około 70 zł  |
|
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
subway |
Wysłany: Sob 23:54, 02 Cze 2007 Temat postu: |
|
Tak ,to prawda. Poza tym mają zalety:
-są miodne i wciągające
-zwykle darmowe i pełne wersje
-łatwa i szybka dostępność |
|
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
grim |
Wysłany: Sob 8:47, 02 Cze 2007 Temat postu: |
|
subway napisał: |
Czasem jednak ciągnie mnie do starych gier i zciągam je sobie na wersję pctowskie. To jednak nie to samo. |
No wiesz, niektóre gry się nie starzeją nigdy. Gry-legendy nie starzeją się nigdy  |
|
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
subway |
Wysłany: Wto 23:17, 29 Maj 2007 Temat postu: |
|
Hehe, cześć BRAT
Poszpilałoby się tak na żywca wiesz, odpalasz z dyskietki bierzesz joya i
jeeeeeeedziesz
Czasem jednak ciągnie mnie do starych gier i zciągam je sobie na wersję pctowskie. To jednak nie to samo.
Co do samego grania, to chyba nic mnie z tego nie wyleczy
Grałem, gram i będę grać ... pod warunkiem że natrafię na coś odpowiedniego . Na szczęście z tego leczy mnie rzeczywistość i niedomagania sprzętowe. |
|
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
grim |
Wysłany: Wto 21:07, 29 Maj 2007 Temat postu: |
|
no wiesz co do grania to lepiej dać sobie spokój i pozostać przy wspomnieniach  |
|
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
BRAT |
Wysłany: Wto 11:10, 29 Maj 2007 Temat postu: |
|
hehe panowie to były złote czasy co?? comodore,atari,i the best AMIGA 600 poszpilało by się  |
|
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
subway |
Wysłany: Pon 17:41, 07 Maj 2007 Temat postu: |
|
Pięćseta była fajna, ale moim, skromnym zdaniem sześceta ze swoją 1megową pamięcią przebijała większość 16bitowców.
Choć mnie również Amiga 1200 "podniecała" to chyba jednak kierowałem się raczej w stronę PC. Długo jednak nie mogłem zrealizować tego "pragnienia". |
|
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
grim |
Wysłany: Pon 16:08, 07 Maj 2007 Temat postu: Re: Trendy Komputry lat 80-tych |
|
subway napisał: |
powiem szczerze że nie robiłem tego w wieku 10 lat. To robi wrażenie  |
Byłem troche inny
subway napisał: |
Znam tylko jedną postać która pisała gry na ATARI \I/ - el Sokół  |
Ale nie aż tak inny
Ja w tamtych czasach mażyłem o Amidze 1200, to był sprzęt  |
|
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
RedSerafin |
Wysłany: Pon 15:31, 07 Maj 2007 Temat postu: |
|
Amiga 500 też była dobra a wyglądała jak klawiatura z peceta choć grafika nie taka jak na szejsecie to przyanjmniej wszystko na niej łaziło |
|
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
subway |
Wysłany: Nie 23:18, 06 Maj 2007 Temat postu: Amisia |
|
# Procesor: 68000 7,14 MHz Koprocesory: Agnes (MMU), Denise (video), Paula (Dźwięk & I/O)
# Pamięć RAM 1 MB, rozszerzalne do 2MB Chip RAM
Maximum RAM 6MB - PCMCIA
# Pamięć ROM 512 Kb (Kickstart 2.05)
# Text: 60 x 32, 80 x 32
# Grafika: 320 x 256 / 320 x 512 / 640 x 256 / 640 x 512
# Kolory: 32 (tryby 320 x X), 16 (tryby 640 x X) z palety 4096 kolorów + dwa specjalne tryby EHB (64 kolorów) i HAM (4096 kolorów)
# Dźwięk: 4 kanały stereo 8 bit
# Porty I/O: FDD (DB23),2 Mysz/Joystick/Lightpen (DB9), Serial (RS-232), Parallel (Centronics), Video RGB analog (DB23 15 kHz), Kolor Composite (RCA), RF Modulator (RCA), PCMCIA , Internal AT IDE konektor.
# Media: stacja dyskietek DD 3.5" 880 KB; w modelu A600HD dodatkowo twardy dysk 40 MB
# Klawiatura: 78 klawiszy
# System: Kickstart 2.0 / Workbench 2.0
# Data wprowadzenia na rynek: IV 1992
# Cena po wprowadzeniu na rynek: w Niemczech 798,00 DM; w Polsce w sklepie: 6,790,000 starych złotych (wg Bajtka) - dla mających kłopoty z przeliczeniem - 679,00 nowych złotych.
# Obecna, szacunkowa cena w Polsce: 80,00 - 100,00 PLN
No a to mój ostatni pupilek Amisia 600 służyłą mi od 1995- 2000 niemal dzień w dzień bez przerwy. Wyprzedzała ówczesne PC-ty grafiką i dźwiękiem (ceną również). |
|
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa) |
|
|  |
|
 |
|